.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بلاتکلیفی هیات های ورزشی و بی تدبیری مدیر کل تربیت بدنی مازندران !
در پی بلا تکلیفی چند هیات ورزشی در مازندران و عدم تصمیم گیری قاطع تربیت بدنی مازندران و اتخاذ تصمیمات تحمیلی فدراسیونهای ورزشی به این اداره کل ،که باعث بروز مشکلات و عقب ماندگی این رشته های ورزشی در استان...

در پی بلا تکلیفی چند هیات ورزشی در مازندران و عدم تصمیم گیری تربیت بدنی مازندران و اتخاذ تصمیمات تحمیلی فدراسیونهای ورزشی به این اداره کل ،که باعث بروز مشکلات و عقب ماندگی این رشته های ورزشی در استان گردید.
اختلاف بين فدراسيون دوچرخه‌سواري و تربيت بدني مازندران بر سر عزل رييس هيات دوچرخه سواري و نصب سرپرست جديد با نامه‌نگاري دو طرفه‌ادامه دارد و در آخرين نامه، اين فدراسيون اعلام كرد كه همچنان "سيدتقي خدادادي" را به عنوان مسوول اين هيات در استان مي‌شناسد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، "سيد تقي خدادادي" سرپرست هيات دوچرخه‌سواري مازندران روز چهارشنبه تاكيد فدراسيون برادامه كارش و به عنوان سرپرست اين هيات را با ارسال نمابري اعلام كرده است.
فدراسيون دوچرخه سواري خطاب به "احمد سعادتمند" معاون ورزشي تربيت بدني مازندران اعلام كرد : فدراسيون "خدادادي" را تا تشكيل مجمع آينده به عنوان سرپرست اين هيات در استان مازندران مي‌شناسد.

"احمد خالقي" دبير فدراسيون دو چرخه‌سواري دراين نامه خطاب به " احمد سعادتمند" تاكيد كرد:هرگونه عزل و نصب رييس يا سرپرست هيات بايد با تاييد رييس فدراسيون مربوطه انجام شود.

وي در اين نامه ادامه داد: از ديدگاه فدراسيون " خدادادي " كماكان تا تشكيل مجمع به عنوان سرپرست هيات انجام وظيفه خواهد كرد و در اين رابطه هماهنگي با مديركل تربيت بذني مازندران به عمل آمده است.

دبير فدراسيون دوچرخه‌سواري بر تشكيل هر چه زودتر مجمع تاكيد كرد.

اداره كل تربيت بدني مازندران به دليل عدم هماهنگي سرپرست هيات دوچرخه سواري در اعزام تيم به مسابقات برون مرزي ( تايلند) "سيد تقي خدادادي" را از سرپرستي اين هيات عزل كرده و اين اداره كل ‪ ۱۰‬روز گذشته تغيير و تحول در تحويل دفتر هيات به سرپرست جديد را انجام داده است.

"خدادادي " نيز درگفت وگو با خبرنگار ايرنا اعلام كرد: براساس درخواست فدراسيون همچنان همانند گذشته فعاليت خود را به عنوان سرپرست هيات دوچرخه سواري در محيط غير از دفتر هيات انجام مي‌دهم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 مهر 1387
فاجعه شکست المپیک را در تهران توجیه می کنند و ادعای مدیریت جهانی دارند و حالا شما در مازندران دنبال تدبیر هستید؟!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.